29.10.11

η επανάστασή σου, σμηλεύεται
































 "...Είμαστε ευτυχέστεροι όταν αναζητάμε την αλήθεια; Δεν το γνωρίζω. Εγώ απλώς την αναζητώ. Όλη μου η ζωή υπήρξε μια ανήσυχη αναζήτηση της αλήθειας και μερικές φορές αισθάνθηκα οτι την αντιλήφθηκα, οτι είδα φευγαλέα κάτι λίγο από τον αγνό ουρανό της - αλλά ο ουρανός δε μου δωρήθηκε ποτέ, τα μάτια μου δε γέμισαν από αυτόν...και χωρίς τη συναίσθηση του αέναου χώρου, τίποτα εδώ στη γη δεν γίνεται απόλυτα κατανοητό. Τίποτα δε μας δωρίζεται. Επομένως, όλες μου οι προσπάθειες ήταν μάταιες.
...ξέρεις, η ματαιότητα είναι το θεμέλιο της ζωής. Σε ποιο άλλο θεμέλιο, που ν' αντέχει τόσο, θα μπορούσε να βασιστεί;  Μια μεγάλη ιδέα, υπονομεύεται από μια άλλη, εξίσου μεγάλη, ιδέα και, εν καιρώ, συντρίβεται από αυτή. Αλλά η ματαιότητα είναι κάτι άπιαστο, άφθαρτο, ακίνητο..."

P. Lagerkvist, Ο Νάνος 1951


Δεν υπάρχουν σχόλια: