28.11.11

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά

Τα λόγια ταξιδεύουν από στόμα σε στόμα. Και τα νέα! Τα νέα σου; 
Σήμερα το και το, αύριο μπλα μπλα...
Κι αυτό που εσύ μοιράστηκες ως τίποτα, για μένα είναι τόσο μεγάλο νέο! Σχεδόν σήμερα θα ταξιδέψω μαζί του... Και ξέρεις κάτι; καλύτερα να ταξιδεύεις με τα νέα, παρά να γίνεσαι δούλος και δουλικό.


"...εγώ πάντοτε απαντάω αυτό. Δεν έκανα ταξίδια μακρινά, κι ο,τι γουστάρω είμαι! Υπάρχω έτσι, για να σου χαλάω το κέφι. Ο,τι θέλω είμαι εγώ! Γκάνγκστερ, δολοφόνος αυτοκτόνος, κυνικός ή μετρονόμος... Εσύ έχεις το πρόβλημα; Εσύ να το λύσεις. Εσύ έχεις το πρόβλημα! Εγώ θα στο λύσω;
Και ξέρεις, αν εγώ στο λύσω, θα 'σαι δούλος. Κι αν σου υποδείξω κάτι, θα είσαι δούλος. 
Κι εγώ δούλους δεν κάνω. Εγώ διεκδικώ ελευθερία για μένα και δεν κάνω δούλους άλλους. Το μπορείς; Καν' το κι εσύ!..."



Πέγκυ, σ' ευχαριστώ. Σήμερα θα ταξιδέψω μ' αυτό...



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κομφούκιος